Fucking Jävla Matteprov

Det gick (som ganska väntat) åt helvete på matteprovet idag! Vad är mitt jävla problem?
Ja ja som Kim sa "Vi har två år på oss att fixa ett G i matte". smart sagt!

Imorgon ska jag och KG bada i havet:O Jag tänker inte alls bli förkyld nej!

Jag har verkligen ingen som helst koll på skolan nu känns det som...vi har: 2 stycken engelska nationella kvar, ett vanligt matteprov och två nationella matteprov, engelskaarbete, mediekunskapsläxa och massa mer innan skolan äntligen tar slut!

Tur är väl att jag har mina underbara tjejer i skolan(L) Och våra internskämt!
Grattis till AnnaBajs som har lärt sig vad internskämt är för något!

Och vad faan har jag gått och blivit deppig för?! Blä på det, det är ju vår och allt!
 

tack Amanda Nyström för att du påminde mig om mitt motto: SMÄRTA ÄR SVAGHET SOM LÄMNAR KROPPEN!

image2

KG
  är min!

Kommentarer
Postat av: julia ek

minns du när vi kom på det på spårvagnen? typ från de där reklamskyltarna med hammare och allt vad det var..
det är verkligen ett bra motto, det hjälper faktiskt.
haha saknar dig anna!

2008-04-25 @ 00:18:50
Postat av: Anna Baajs

jag har vetat vad internskämt är länge! jag lovar.

NAAT

2008-04-29 @ 14:19:16
URL: http://aberndtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0