Idag!

Denna helgen har jag varit hos DEN familjen och ändå har helgen varit massa bra! Vad händer?!

Fredags var jag med Emilia på förmiddagen, sen träffade jag Madde och vi gick till Annedal (nostalgi mer än någonsin), sen var jag med KG och hade det massa bra, sen åkte jag till Öckerö och umgicks med Sara och träffade Suss på hennes hemmaplan!
Igår tränade jag, åt glass med Bella, fikade med Philippa, var med KG, gick på Nisses spelning och sov hos KG(L)
Idag vaknade jag hemma hos Alfons, Jerker och KG:) åkte hem, åkte till mormor, och jobbade med Slavko på konstig inspelning!
Ett plus med helgen är att det har varit underbart väder HELA tiden!

Bästa med helgen var att gå över bron till Hisingen med KG i hälarna:)

Och jag saknar Kenny fett mycket!

Jag borde sova nu.

Kommentarer
Postat av: Kenny Tinmark

Haha,, saknar dejj också XD

2008-04-20 @ 22:32:04
URL: http://tinmark.blogg.se
Postat av: Felicia

Du är bäst älskling!

2008-04-21 @ 09:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0