Längesen

Nu var det allt bra längesen jag skrev här, ajabaja på mig!

Jag har iaf haft en relativt superbra helg:D Bland annat fick jag träffa Gabriel som lätt fett är bäst! Trots att vi hatar varandra...^^ Fredags spenderades i slottskogen med Emilia, KG, Julian, VG, Lina, Carl, Joel, Nils och många fler!
Det var nice. Sedan så sov KG hos mig i lördags och igår...igår fick jag ny säng:D

Idag ska jag sova hemma, i Jobson huset alltså(L) Jag saknar dom så jävla mycket:( Speciellt Carina...
Också får jag väl snålskjutsa med Edward till skolan imorgon:p

På onsdag kommer Fia! Ni anar inte hur mycket jag saknar henne. Jag skulle döda för att få träffa henne NU. Det suger att hon bor såpass långt bort:(
Fia Broman jag saknar dig så mycket så jag skulle kunna börja gråta! Du är fan världsbäst och du är MIN bara min!
Vi ska ha världens bästa långhelg tillsammans på Valön! Fia&Mc(L)

Så nu har jag varit tillräckligt sentimental för idag, haha.

Go vecka för övrigt, korta dagar och helt ledig på torsdag fredag,!

Nu ska Mc Manus inte jobba! Puss

 Jag vill ha glass btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0