Skola

Nu sitter jag i skolan och nördar mig vid datorerna med Felicia! Vi kom nyss på att vi inte har något liv:D
Idag är det torsdag och jobbig dag i skolan, men jag kommer survivea!

Idag ska jag gå och kolla på Rugby-träningen, fett kul!:D Hoppas bara dom inte tycker jag är för liten för att vara med och spela. Kom på det imorse, att dom måste vara starka som jag vet inte vad, och biffiga som jag vet inte vad! Däremot kunde ju min far spela så då borde jag väl kunna få samma position som han hade.
Då SKA man vara liten tro det eller ej!


Portalarna är weird ibland...: http://youtube.com/watch?v=xF4HATDcx3s

Imorgon är det fredag och då blir det bra, i hope!

Kram på Felicias mormor:)

PussoKram


Kommentarer
Postat av: Annika

Rugby? Fan vad coolt =D

2008-04-24 @ 12:01:45
URL: http://annikaedvardsson.blogg.se
Postat av: felicia

bästa!

2008-04-26 @ 23:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0