5 Augusti

Haha jag är ju verkligen sämst på det här med blogg. Men men, hinner man inte så hinner man inte!
Hittills kan jag ju säga att jag har haft ett underbart sommarlov!
Jobbat tre veckor, varit på Valön och kornö, varit i Italien med Fia och familjen och varit i Blekinge med KG:D
Nu känner man ju dock hur nära skolan är, ush säger jag bara! Visst det är kul att träffa "alla" igen men det är ändå sämre än sommarlov.

Måste bara berätta vilket helvete det har varit sen vi hämtade hem kattungarna. För det första så när vi skulle ta hem dom så fick inte Lisa plats i buren så jag fick sitta med henne löst i knät hela vägen hem från Onsala!
Sen har dom krashat hela huset i princip dom jävlarna!

Idag ska jag dessutom få träffa min älskling Felicia:D Vi ska äta tårta, kolla på film och leka med kattungarna:)

Ska hjälpa morfar med en grej.! Puss hej!

Kommentarer
Postat av: f.h

<3

2008-08-09 @ 23:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0