Fan ta mig!

Nu blev det inget fixa med cykeln och inte heller någon träning. Fy skäms på Anna Mc Manus.
Jag kanske borde sluta med Rugby innan dom blir allt för trötta på mig.
Men jag har faktiskt magkatarr och det är INTE bra!

Istället för allt stressigt ska jag och min söta mamma gå på Sweeney Todd på Operan ikväll:)
Haha när jag sa att det inte blir någon träning idag blev hon så glad så hon skrek av glädje som Matilda brukar göra^^ Så söööt!

Ja jag vet att min mamma inte behandlar mig rätt alla gånger och att jag ska säga ifrån och blabla. Men min mamma är min mamma och jag älskar henne!(L)
Så idag kan vi faktiskt vara lite sura på pappa&ann bara för det;)

Snackade precis med Emma Bodelind i telefon...fuck vad jag saknar den snyggingen!:O
Hon ska komma och hälsa på M07C snart:D:D!

Heeeeejdåååååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0