GBG - varvet!

Idag har vi jobbat på Göteborgsvarvet:D Det var kul som vanligt...alltid roligt att jobba med da crew och John!
John är fan goaste människan jag träffat i hela mitt liv..."Lotta från Posten"

Massa konstiga människor har sett coh filmat idag, men minst lika många härliga människor!
Jag jobbade mest med Felli, hon fota och jag filma.
Sen att vi alla fick walkie-talkies var kanske inte det bästa, alla snackade i mun på varandra och vi sa lite småbusiga saker^^ som vi sedan kom på att rektorn satt och hörde, ahaha! Goa människor from NTI måste jag säga!

Vi var dödens trötta efteråt och åkte tillbaka till NTI för att lägga in materialet i datorerna. (Btw hade vi alla typ massa påsar bröd och en massa smoothies) Där fick vi också biobiljetter som tack för besväret av rektorn.

Men tack själva NTI, jag älskar att jobba med sånt här:D

Nu ska jag gå på restaurang med folket här hemma och sen beger jag mig till min efterlängtade boyfriend och kollar "Saw". Scary shit säger jag bara!!

vet ni vad? Jag tycker om min KG(L)!

Kraaaaaaaaaaaam typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0