Men jaaaa!?

Jag har haft några fedt bra timmar med KG idag:D kramar på den mannen!

Dock skulle jag ju då ta den trasiga cykeln, pumpa den och cykla hem till pappa nu klockan tio ikväll. Men den gick inte att pumpa så jag ringer min far i hopp om att han (för en jävla gångs skull) ska komma och hämta hem mig och cykeln! Men icke sa nicke, han började bara skälla om andra saker.
Såå imorgon lagar jag den jävla cykeln cyklar den till pappa och bangar dom denna helgen!

För övrigt är det bara bra saker med Dave&Ann, typ!

Imorgon är det Rugby igen:D Feting biff ska hon bli! Nee skoja, då blir inte KG glad..
Nu ska jag antingen sitta uppe eller gå och lägga mig. Beror på Mammsen...

Puss&God natt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0