Ont i magen här ja!

Asså allvarlig talat...nu får det vara nog. Jag vill inte ha mer ont i magen och jag vill kunna äta någorlunda normalt.

Idag när jag, Felli och Julia var på väg till idrotten så fick jag sån där ont i magen som när det känns som att någon sticker knivar i magen på mig. Sen klagade jag hela lektionen och hela vägen hem, dock blev det aningen bättre på vägen hem.
Men när jag väl var hemma fick jag så ont att jag började gråta...INTE KUL! Så när Ann kom hem beodrade hon mig att gå till apoteket och nu har jag tabletter som motverkar Magkatarr...jappp thats right; fucking jävla magkatarr!

Och som ni redan vet, så är jag antagligen laktosintolerant.Så när jag skulle äta när jag kom hem från Rugbyn (ja jag tränade t.om.!) så kunde jag nästan inte äta något.  Inte äpple, paprika, mjölk, smör, leverpastej, flingor, fil, choklad, juice...typ ingenting:(

Min middag bestod därför av: frön, nötter, kyckling och knäckebröd utan något på...och ett glas vatten!
Så människor...Mc Manus kommer dö lite varje dag från och med nu.Snälla tyck lite synd om mig...pytteliite iaf!

Bamsekram på det smset jag hade fått under träningen; "Hej sötnos:) Ville bara tala om för dig att jag älskar Min Irländare(L) Hoppas du har det bra på träningen och att du inte har ont i magen längre:)"

Kommentarer
Postat av: Mimmi ;)

*tycker jävligt synd om*
stackars dig! önskar jag bara kunde göra allt bättre

2008-05-13 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0