Regn?!

Kul att det kommer bli gyttjebrottning istället för Rugby ikväll på träningen!

Nu sitter vi på venska lektionen och ska egentligen komma på hur vi ska göra våran sagopjäs, men istället har jag och Ph börjat göra som Felli....nämnligen mobba fjortisar på bdb:D Eller ja kanske inte mobba, snarare tala om för dem hur patetiska de är! Och det kan behövas.

Jag hade det som sagt massa mys med mister igår och jag saknar honom redan! Tusen miljoner miljarder kramar på KG(L)

Jag är så superstressad idag igen, precis som jag var i Torsdags. Och min magkatarr kommer inte klara det.
Och jag hatar att den jävla fitt cykeln måste lagas idag!! Och att jag sen måste cykla hem till pappa med den!

Nu ska vi samlas...dööö ska jag göra sen! Jag tror jag skolkar något idag...

/Mc Anus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0