Som sagt...

Som sagt jag suger på det här med att skriva blogg! Men jag glömmer bort och när jag väl kommer ihåg så hinner jag inte:/

Nyss hade vi Np Matte, och duktig som jag är så svarade jag iallafall på alla frågorna. Och det mesta känns bra...bäst för mig att det gick okej för jag pluggade faan hela eftermiddagen (typ) igår.
Och pluggat har jag nog inte gjort på riktigt sen jag gick på Samskolan haha"

Idag är det rugby igen iallafall, jag som kallar mig Rugby-spelare efter en enda träning^^ Men men dom räknar faktiskt med mig i laget så det så! Dom har match i Vänersborg imorgon...hade gärna hängt med men kollar man mailen så verkar det inte finnas plats i bilarna för mig:(

Och oj vad jag har massa saker att göra/ta hand om innan jag kan få sommarlov.
Doktorn
Ph's present
Medicin
Allergi
Familjerådgivning
Joels, Oscars, Jens och Hannas student
plus en massa mer.

Dessutom har jag ju ont i magen hela tiden....:(

Kommentarer
Postat av: Julia

busy giiiirl, blogga mera nu ! :D

2008-05-13 @ 11:49:20
URL: http://juliiae.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0