Åh nej jag skämms än en gång!

Snacka om att jag är en periodare! Ibland skriver jag flera inlägg om dagen och ibland så kan det dröja nästan en månad mellan mina inlägg.
Problemet är nog att jag faktiskt börjat plugga betydligt mer, och detta är ju såklart eftersom jag har börjat tvåan och alla lärare har börjat med nåt omoget som kallas "striktare metoder". Fjantigt, men så är det:P

Det gick ju iallafall bra på samhäll och matteproveet. Inte tillräckligt bra på matten enligt mig själv men inte dåligt heller.

Just nu har jag praktik i två veckor och är på Ann's jobb Valentin&Byhr. Kul kul!

Idag åker jag till mamma igen för första gången på två veckor, dom små snobbarna har varit på Korsika och gottat sig i värmen. Men men kul att träffa dom iallafall:D

Byebye!

Kommentarer
Postat av: juulan

svar: åh så himla mysigt. grattis själv. och tack:)

2008-10-14 @ 15:06:05
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0