det går segt här...

nu är det tack gode gud snart lunch! Och sen efter lunch ska vi äta tårta här på jobbet:)! mums!
För min underbara Ann fyller 44 idag:D grattis säger vi då om vi är väluppfostrade.

Ikväll så kommer KG, Zack, Oscar och familjen Petersson hem till oss och dricker vin och äter pizza för att fira Ann.
Passar mig perfekt, med tanke på att jag och Ann är sjuka.

Lätt att jag ska gosa med lille Zack också<3

Och imorgon ska jag pappa och KG ta upp båten som ligger dränkt i havet, lagom kul. Men men sen lite senare så ska jag och mitt älsk på kalas hos Mattias och Catarina, we like.

Nej nu kurrar magen och huvudet dunkar så jag ska sätta mig i ljusgården tills det är lunch:P

bye!

Kommentarer
Postat av: caroline

ja verkligen sen blir man aldrig frisk heller =) Gott med tårta!

2008-10-24 @ 13:19:36
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Loo - Veckansblogg?

Hur mås det idag då?

2008-10-24 @ 15:00:15
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0