elllo

idag blev det ganska segt och inget att göra, men jag fick iaf fräscha upp minnet i InDesign, skitkul!
haha det känns som att jag snart kommer börja glömma bort bloggen igen, men jag ska försöka skärpa mig, promise!

I helgen blir det mycket släktgrejer för min del, både gällande min (bonus) släkt och KGs släkt:)

Fredag blir det prob kalas hos Mattias och Catarina (KGs moster med man) + att Ann fyller år(L)
Sen på söndag ska vi på restaurang för att fira anns mamma. Trevligt!

Och nästa vecka är det LOOOOV! HA jag ska ha massa kul och sova massor med KG, haha:)

Nu får jag nog gå hem snart, jag ska nämnligen följa Leon till pingisen idag....seegt jag veeet!

Känner för att göra något kul, fast hemma idag, sysselsätta mig...men vad?

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0