Hard work work

Haha nej knappast, idag ska jag vara med på en studiofotografering här på Valentin! Ska bli skitkul!
Det är rätt gött med att jobba ändå, man behöver inte hela tiden ta in ny information utan man får jobba och koncentrera sig på en sak i taget.
Däremot så saknar jag att umgås med folk i imn egen ålder, vuxna har fett torr humor och när dom väl skrattar så asgarvar dom i typ 10 min. Hallå?

Fan, mamma och magnus började bråka med mig igår igen:S Så med endast mina nycklar och min pojkvän drog jag hem till honom och fick sova där<3 Jag hatar att jag egentligen inte får sova med honom på vardagar längre för hans mamma.
Hennes argument? "man sover inte lika bra när man sover ihop"
öh vad vet hon om hur vi sover? vi sover fan bättre MED varandra än utan!

Aja kanske skriver mer senare idag, kraaam!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Man sov faktiskt 5% sämre med någon var det en forskarare som hade upptäkt, så lite sant hon minnsan dendär mamma kg

2008-10-20 @ 14:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0