Hellu

Fy! Jag och Rob måste börja om från början med skiten igen:( kommer få springa och torka glas hela dagen idag, men jag ska inte klaga. Jag är hellre här än i skolan:D
Dock tror jag inte att John blev så himla glad på mig.

Idag ska jag på Mary Poppins, ska nog bli kul. Sen är det underbart skööön helg. Jag är ensam hemma med KG på lördag<3
Och btw, vi ska antagligen tillbaka till Blekinge på lovet:D

Min klädstil, den är ju allt ganska knepig eftersom jag har helt olika stilar var eviga dag. Igår var jag dock nöjd med mitt val av kläder, jag hade svart kort kjol, svarta leggings, grå/svart randiga benvärmare, svarta stövlar, vit skjorta och grå hunkydory kofta! Believe it or not, men jag såg ganska bra ut i det^^
Idag är jag också rätt nöjd, svart, lång, go klänning som är jättefin. Dock ser jag typ finklädd ut, men men:)


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0