Jobbet...

I mediabranschen ändras planerna 24/7! Ena stunden ska man göra, fixa, kolla, hitta på något och nästa ska du inte alls göra det för då förstör det ALLT!
Förut var det planerat att jag ska passa två små barn här på jobbet idag, men nope inte nu längre.

Men jag får iallafall sällskap en stund på jobbet idag:) av min bästaste KG!<3
Vad skulle jag göra utan honom va?

Igår var vi vid graven, den var jättefin:) Sådär lagom fint som det ska vara.

Haha jag älskar min mamma! (för att hon köper min kärlek..:P) nää, men hon är snäll och vill faktiskt umgås med mig, inte som pappa som undviker att umgås med mig annat än hemma.
Mamma och jag åt lunch och köpte underkläder igår, och H&M fick det inte bli enligt mamma så vi shoppade på NK istället. Min mamma är en snobb!!:D
Men idag ska vi luncha och shoppa på H&M (denna gång) på lunchen idag igen:) myyyys mamma!

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0