lördag

det är seg lördag idag, jag och KG har precis varit ute med Zack och sedan ätit lunch, spaghetti carbonara i min mage!
det var superduper mysigt att sova med honom inatt<3

oscar kommer snart och hämtar zack, lite vemodigt men både oscar och zack saknar varandra så:) förhoppningsvis får vi med oss byrackan till blekinge nästa helg!

Igår var vi på Mary Poppins:D Det var kul men den passade nog mer för barn i min systers ålder:) 
Jag skulle gått på stan med mamma innan och shoppat en del men vi hann inte så vi får ta det nästa vecka.

Aja nu har jag fått extrem huvudvärk och får drf inte sitta vid datorn för min omtänksamma pojkvän<3

bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Na, va mysigt :) vad ska ni hitta på ikväll?

2008-10-18 @ 15:16:11
Postat av: Mc Manus

vi ska äta pizza och mysa framför TVn:) själv?

2008-10-18 @ 20:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0