Monday

God dagens.
Är tillbaka på jobbet/praktiken igen, jag verkligen älskar att jobba istället för att vara i skolan!
fast just nu sitter jag hemma för jag har lunch. Jag har precis varit hos en psykoterapheut och pratat i en hel timme, gudars så skönt det är!:) dessutom är det en underbar kvinna jag får prata ut hos!
Ska redan dit nnästa tisdag igen.

Imorgon ska jag få vara med på fotograferingen för Volvo, ska bli spännande att komma ut på location och inte bara studio.

Jag och Felicia sötast Harde har nu bestämt att innan jul drar vi till Stockholm några dagar, mys och shopping (ajaj) i stora mängder:D
Då slipper pojkvännen mig i några dagar också, haha:)

Aja ska äta och sen dra tillbaka till jobbet nu.

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0