Förlåt för dåligt uppdaterande!

Idag har varit en dag med en massa krångliga bråk:/ Men allt har löst sig nu iaf:)

Jag var duktig i skolan och jobbade på som en häst...eller nåt! Imorgon kommer vara så sjukt seg, vill inte ens tänka på det:(
Efter skolan ska jag iaf få träffa älskling igen:)

Om en stund så ska Emma och Marcus komma förbi och säga hej:) Det ska bli mys, dock är jag nervös eftersom jag inte träffat emma på hur länge som helst! Saknar henne så det gör ont!<3

På fredag så kommer Elle och Fia hit:D Vi ska gå på Håkan och mysa och fota!<3 Saknar Fia så jag dör, hinner ju fan inte träffa någon längre:( Jag kanske är lite för mycket med KG....men jag kan inte få nog av honom!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0