150409

Vad trött och ledsen jag blir på folk. I bloggvärlden är det bara konkurrens om läsare. Självklart är det roligt för dem som har flest läsare och jag säger bara Grattis! Men när någon som är i 30års åldern och beter sig som om hon är 14 och leker rebell mot hela världen då har det fanemig gått alldeles för långt! För denna människa tar tydligen ut sin ålderskris på Blondinbella, genom att påstå att hon varit otrogen? Asså hallå...
För det första jag har ju knappast någon aning om vad som är sant och inte sant men om Bella nu har varit det så vet antagligen hennes pojkvän om det, hon lär ju ha sagt det själv eftersom hon är en såpass offentlig person. Och då river rebellkärringen bara upp sår som skadar deras förhållande. Och om nu Bella inte varit otrogen så är det ju något allvarligt fel på kärringen. Som någon hade kommenterat på hennes blogg...."hissen måste ha stannat vid knäna på dig för den har då inte gått hela vägen upp" Riktigt bra sagt!
Jag har aldrig hört talas om denna bloggerskan innan och vill helst glömma henne.
Jag vet hur känsligt det där med otrohet är...även om jag inte själv varit det och inte fullt ut blivit utsatt för det. Men kärleksförhållanden är känsliga, en del saker hänger på en skör tråd och man blir så lätt ledsen.
Jag har inte sympati för Bella för att hon råkar vara Blondinbella...utan för att ingen människa varken känd eller okänd ska behöva få sånt på sig. Och rebellkärringen skrev ju det där utan tveka för att få uppmärksamhet!

USh vad arg jag blir...
en sak till; vet ni vad hon har på sin header?
DEt står: Fuck you right back. Jag menar hur moget är det? HAHA

Jag tänker inte gynna hennes blogg genom att länka även om jag vill att ni skulle se vad hon skriver...

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0