Det blåser:(

Ja vi fick spelat in våran film idag, fast med en annan Leon. Ja Elsa den Leon som du känner och som älskar Wild Kids:D
HAha han var inte direkt den mest koncentrerade skådisen men han ställde iallafall upp. Tack för det Leon!

Nu har jag skrivit en hel del utav Historiaarbetet iallafall. Bättre än ingenting även om jag inte är alls klar. Men jag ska bara passa Matilda ikväll så då har jag massa tid till att skriva på det.

jag känner att jag varit ganska så passiv idag och därför är jag som igår, redlöst rastlös! Kan inte göra så mycket åt det förens familjn kommit hem, vilket dom bör göra strax...

Imorgon är det ju premiär för mitt bo ensam hemma:D Kommer bli underbart skönt...
Kanske aningen jobbigt med en del saker, men jag får iaf sova i pappas och anns stora säng!<3

Jag berättar mer om vad som händer imorgon senare...

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0