Det känns som torsdag men jag lovar att det är Fredag

Jag vet itne riktigt varför det inte känns som fredag men det kan ju bero på det här med lediga dagar och långhelger som ställer till det för hjärnan. Och det lär ju bara bli värre eftersom alla veckor utom 2 fram till sommarlovet kommer ha lediga dagar! Men det är inget vi vill klaga på!

Iallafall så kommer Fia idag! Och gissa om jag är glad? Jag har saknat henne en hel del den senaste tiden och det verkar vara ömsesidigt!:) Vet inte riktigt vad som händer ikväll men det blir inte speciellt stor alkoholkonsumering för min och Fias del. Det blir, om vädret tillåter, antagligen grillning vid Delsjön. Men eftersom att min pojkvän är dålig på att kommunicera med sina kamrater så vet vi inte vad dom vill. Jag vet iof vad Joel vill^^

Om det inte blir något alls kommer vi väl mysa hemma hos mig och kolla på film eller nåt. För fest blir det INTE hemma hos mig det vill jag lova...
Vi har ju alltid grodan att leka med också så!:D Det är nästan så att jag vill behålla honom även när min familj kommit hem.

Nu har jag iaf bestämt mig för det med sommarjobbet. Det blir Astra Zeneca, bland annat för att jag vet att det inte är svart och för att det är bäst lön där. Jag kommer nog klara av det ändå...
Enda jobbiga kan vara att pappa och jag jobbar på samma ställe då. Ibland är det ju mysigt att äta lunch ihop....men ibland blir det lite för mycket..:p

Aja nu har jag bara två lektioner kvar för dagen och när jag slutat åker jag till Portalen sedan hem och sen kommer min Fia(L)

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0