Italiano

Nu har jag äntligen fått träffa min familj som igår kom hem ifrån vårat hus i Italien. Jag har fått se bilder och det såg jättehärligt ut! Dom har renoverat köket där och det har blivit sådär romantiskt och fint:) Jag längtar som bara den att få stå där i sommar och göra Risotto.
Idag ska vi dessutom boka mina och KGs biljetter till Italien. I slutet av Juli åker vi och är borta lite mer än en vecka. Datum vet jag sen! Sedan så kom pappa och Ann på att vi (jag och KG) borde åka runt i Italien själva under den tiden.
Det är väldigt billigt och enkelt att åka tåg i Italien så det blir nog bra. Vi ska plocka ut några städer bl.a. Rom som vi kan åka till. Pappa och Ann sa också att de vet flera romantiska ställen som vi borde åka till:)

Så nu när man gör sig påmind om att man har skolarbete, nationella prov, jobb och annat innan vi är där blir man smått besviken. Däremot så är man ju mycket mer tacksam när man väl är där sen! Men längta måste man få göra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0