Kaffe och Historiaprov

Min mamma bjöd mig på kaffe från Espresso House imorse, tack:) Nu har jag dock ont i magen för att jag drack kaffe men det var det värt!
Som vanligt vet jag inte om jag skrev MVG eller VG på provet, men minst VG iallafall. Och det får jag väl vara nöjd med isåfall. Jag har trots allt inte pluggat ihjäl mig inför det provet så...
Nu har jag engelska men glömt materialet vi skulle jobba med idag, hemma så jag ska jobba med något annat. Samhällsarbetet får det väl bli...det blir fan aldrig klart!:O

Det är inte säkert men om vi hinner så ska jag och min grupp ha den muntliga NP i Engelska denna lektionen. Men som sagt det är tre grupper innan oss så vi kanske inte hinner göra idag.

Idag ska jag gå på Petsson och Findus på bio med min lillasyster. Hon har fått fribiljetter för att hon var med i någon ögonundersökning och ville bjuda mig på bio. sötnosen:)
Så jag ska hämta henne vid fyra, och bion börjar halv fem...
Sedan ska jag och mamma försöka hinna med att träna klockan åtta ikväll också. Det behövs!

Igår var jag iaf duktig som cyklade. När jag skulle hem mötte jag KG och VG som satt på varsin cykel...otroligt ovan syn för mig:P Sedan på kvällen så somnade jag i min pojkväns famn i hans varma goa säng. Så väkte han mig halv nio och sa: Anna klockan är halv nio och du måste cykla hem!
Det var inte allt för roligt, men skönt när jag väl kom hem. Så lite träning fick jag mig allt igår...

Nu ska jag försöka....jobba.

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0