Kvällen

Ja ni nu är det kvällen tro det eller ej, ändå är det ljust ute, helt wonderful!
Hoppas alla haft en bra dag. Jag har som sagt haft en ganska bra, men efter att jag varit inne hela eftermiddagen så känner jag mig typ sjuk:/
Aja jag ska kolla på TV och sen läsa/sova..

Imorgon måste jag ju vara pepp och pigg för det kommer bli en lång och rolig dag:)

Som sagt är det ju party som gäller för VG och Julle som fyllt/fyller 18 denna veckan. Som Julle sa: "Nu kollar jag på porrfilm lagligt!:D" Haha det enda han såg fram emot typ^^
Aja inte för att jag tror att festen kommer bli något annorlunda än vad de brukar vara i vanliga fall. Men den här gången har ju supandet och festandet ett syfte och det gillar jag...

Jag kan inte bestämma mig dock om jag ska ta ledigt på förmiddagen imorgon. Vi har nämligen inga lektioner utan det ska komma en kille och föreläsa om oändliga tal för att det är Pi-dagen imorgon...MEN jag vill ha sovmorgon också.
Aja jag får se hur det blir med det, beror på hur trött jag är imorgon när jag vaknar.

Sen är det att bo med KG i typ 2 hela veckor i sträck:) jag kommer må bra och jag kommer att ha det satans mysigt!
Även om jag sov med honom senast inatt så längtar jag ihjäl mig efter att få sova med honom igen. Ni anar inte hur mysigt det är att ligga och sova i hans famn...<3


Aja nu får jag slita mig härifrån...
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0