Måndag

Det är lov och solen lyser lite iallafall:)

Jag vet att jag inte skrivit på två dagar men jag har inte haft lust eller tillräckligt med inspiration.

Fredag var trevlig och lyckad. I lördags städade jag och KG hela dagen typ. På kvällen grillade vi kyckling och åt ris och asgo sås till. Vi kollade på Robinson och "Milk" samtidigt.
Igår slappade vi hela dagen, åt god mat och handlade. På kvällen kollade vi på "Oh Brother where art thou" och "The worlds fastest Indian". Den sistnämnda var hur bra som helst verkligen!

Idag ska vi försöka få ihop gänget och chilla/grilla eller nåt. Får hoppas att solen tittar fram bara!

Aja nu ska jag göra annat...

bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GLAD PÅSK

2009-04-11 @ 13:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0