Mys

Så då var jag tillbaka i skolan, helt utan anledning egentligen men jag har en massa tid att slå hål på. Jag och mamma åt en jättegod lunch:) sallader blev det. Efter det gick vi en liten sväng på stan, mamma hade en del ärenden. Också visade hon mig en klänning hon hade hittat som jag och hon blev fullkomligt kära i. Den är från ett danskt märke som tydligen ingen affär i Göteborg köper in kläder utav. Hon i affären var nästan upprörd för att ingen gör det^^
Iallafall så ska mamma gå och köpa den imorgon:D jag kommer nog bo i den klänningen:P

Nu har jag ett litet dilemma. Dom från Astra Zeneca ringde mig och frågade om jag ville jobba där, och jag måste bestämma mig tills på måndag. Men jag vet ju inte ännu om jag kan få jobb på la terazza där jag mycket hellre jobbar, plus att jag vill fixa ett roligare jobb åt KG också. Morfar måste ju hjälpa oss med att få kontakt med dom på la terazza och han kommer inte hem förens på tisdag, alltså en dag efter att jag måste ha bestämt mig. Jag kan ju jobba på Götas men det blir inte lika bra betalt och det verkade lite flummigt och osäkert.
Samtidigt så har jag 0.000000000 lust att jobba på Astra. Jag ska jobba med dokumentation (inomhus:() och det tar så jävla lång tid att åka dit och att åka hem. Någon som har förslag på hur jag ska göra?

bye!

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Tack så mycket <3

2009-04-17 @ 11:44:52
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0