Mysigt

I onsdags firade jag och KG att vi varit tillsammans i ett år:) Nu efter ett år har jag lovat att sluta räkna i månader vilket bara är smått fånigt tycker jag..
På dagen var vi hos mina kusiner, Carl och Vilma, och umgicks med dem. Vi åt pesto pasta m bacon, spelade rock band, spelade fotboll och spelade Göteborgs spelet. Jättetrevligt var det! Tyvärr jobbade Jan-Erik och Jeanette så vi träffade dom inte men det får bli en annan gång!
Jag och min morbror på Julafton:)


Efter det åkte vi hem och började laga middag...våran favoriträtt; fläskfilé med potatisgratäng! Mums!
Och när vi satt där och åt så råkade jag bita av en bit av min tand:( Alltså komemr jag behöva gå till tandläkaren och slipa och sätta dit en plastbit...ush det vill jag inte!

Aja sedan åt vi iallafall kladdkaka som jag gjort, med grädde till och vi myste och kollade på film:) lagom mycket för en 1års dag enligt mig. Puss på min KG<3

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0