Pannkakor i mitt <3

Idag fick jag pannkakor till frukost! Grymt gott:) Nu har jag dock ont i halsen och det är inte lika gott...jag har verkligen ingen lust att vara sjuk nu. Det ska ju bli så fint väder och allt!
Aja jag ska iaf inte cykla hem till KG idag och det är nog lika bra!

Igår var jag så himla duktig!
Efter att ha skrivit provet kämpade jag mig igenom veckans värsta dag i skolan. Dock har jag ju såpass bra klasskamrater att det inte var allt för jobbigt...
Sedan gick jag hem en sväng innan jag gick och hämtade Matilda på skolan. Så åkte vi ner till Biopalatset och såg Petsson&Findus och åt Ahlgrens bilar, mys:)
När vi kom hem damsög jag mer än halva lägenheten innan jag och mamma cyklade till träningen, tränade en timme och cyklade hem igen. Åh så härligt det var!:D

Ska försöka träna imorgon igen medans KG m.m. ska gå på After Work och tjocka sig:P

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0