Söndag

Ja nu var det ett tag sen. Jag har inte riktigt orka dokumentera och återge mina dagar den senaste tiden. Vet inte varför...
Aja jag har det i alla fall bra här ensam hemma. Jag har gjort massor denna veckan men samtidigt fått njuta av att vara just ensam hemma. I torsdags var jag och KG på Valön och träffade mina släktingar och åt påskmiddag med dem på fredagen..
Igår var vi och åt påsklunch hos KGs mormor och morfar:) Massa god mat var det!
Sen så var det ju så sjukt fint väder igår på förmiddagen så jag satt och solade vilket var grymt skönt! Hoppas att det blir en sån dag idag med:)

Idag ska jag och KG bjuda morfar och ann-marie på middag här hemma...det blir nog älgkött med potatis och sås.
Det gillar alla så det är ett säkert kort..
Imorgon är ju sista dagen på lovet och det känns aningen segt men eftersom att jag har haft ett såpass bra lov så gör det inte så jättemycket. Jag är ensam hemma en vecka till med KG och det känns bra..
Plus att har vi tur så fortsätter det fina vädret nu, iaf vissa dagar, resten av våren och fram till sommaren!

Igår kväll var jag, KG, Joel och Julian vid Ganlet och grillade. Vi var inte där så länge men det var trevligt och mysigt:) (Vi gjorde även det i måndags med 2m och i Delsjön)

När vi suttit där en stund så kom det ett gäng killar som var trevliga men smått stökiga, inget ont. De höll på och skrika till folk på andra sidan vattnet men inget seriöst och inget speciellt sammanhängande. Och när vi sedan sitter där och har det som bäst så kommer det en kille (ingen stor och stark sådan vill jag lova) och börjar snacka med de andra "stökiga" killarna som hade ropat. Han skriker åt dom och frågar vem fan det var som ropade på hans flickvän att hon skulle komma över (de hade väl stått på andra sidan)..killarna var väl inte beredda på detta och de var ju inte heller helt nyktra så han fick inget vettigt svar ur dom. Då börjar killen hota dom med att sabba deras moppe eller kasta i dom i havet, och dom fortsätter försvara sig sluddrigt. Då ger sig killen och fortsätter emot oss, tre killar och en tjej som sitter och grillar korv helt oskyldigt^^ Så börjar han säga samma saker till oss, och hotar om att slänga i oss i vattnet eller tända eld på oss allihopa (jag blir ju rädd även om han inte haft en chans mot alla men ändå). Inte förens jag halvt irriterat (mest rädd skulle jag tro, haha) säger till honom att vi inte skrikit ett skit utan attd et bara är dom andra som skrikit så lugnar han ner sig och går därifrån. Alltså seriöst...om någon har ropat på hans flickvän vad faan gör det?
Det är ju bara att ignorera och om inte annat så kanske hon kan sköta det själv? För det andra så var det inte ens någon som hade ropat på hans flickvän...

Men det var en trevlig kväll ändå som slutade med att jag nu har en groda som heter Klas-Göran i mitt badkar! Ha det är det inte många som har!

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0