Strax Dags

Ja alldeles strax så ska jag och älskling dra oss mot slottskogen/stan för att träffa de andra och chilla i slottskogen ikväll.
Jag och KG har precis ätit middag; kycklingklubbor, nuggets och min sås som är världens godaste! Efter KGs...men min är en kall sås så..jaja
Fia och hennes kompis Lisa sitter just nu på bussen och kommer in till GBG 18:35, vilket är ganska snart så det ska bli mys att träffa dom. Jag vet inte än om jag kommer att dricka något ikväll, vi får se:)
Efter slottskogen ska vi iallafall åka hem till mig; jag, KG, Fia och Lisa....men antagligen kommer jag vara sugen på en hamburgare innan vi åker hem^^

Pratade precis med pappa som sa att enda anledningen att det skulle bli bra att komma hem var för att få träffa mig och KG:) åh min pappa är bra(L)

Idag hade vi världens roligaste genomgång på samhällen. Det var inte speciellt många i klassrummet men vi som var där vet hur kul det var. Alla var extremt slutet-av-veckan-trötta och även läraren så vi skrattade och skrattade och skrattade....
Skönt att få skratta riktigt ordentligt!

Efter det så följde jag med Julia och fikade med Karin och hennes två klasskompisar:)
SötJulia

Nya Danny var med;)

Karin:)


nu ska vi gå!

bye!

Kommentarer
Postat av: ehehehe

danny med finnar

2009-04-18 @ 10:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0