Suck

Alltså jag insåg precis hur mycket jag saknar att ha en iPod. Det är ju underbart! Jag har ju ingen nu och det är lite tråkigt för jag gillar inte att lyssna på musik i mobilen:(
Aja men just nu medans jag pluggar Historia ganska så flitigt så lyssnar jag på en massa olika musik på Spotify. Jag blir jätteglad av det:D
Folk som känner mig vet att jag lyssnar på VÄLDIGT blandade grejer. Men mest är det ändå Rock..åh så bra det är!

Hanna från Arlöv - Lisa Miskovsky
En av de sötaste tjejerna på jorden!

This is the Life - Amy Mac Donald
Också en av de sötaste tjejerna på jorden!

Fox on the Run - Sweet

Shake It - Metro Station

Like Glue - Sean Paul

Divano - Era

Wig-Wam Bam - Sweet (Ja Sweet är mina nya älsklingar)
Och självklart en massa ACDC(L)
  bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0