Syster, Träning, KG

Jag gick som sagt och hämtade min lillasyster vid tvåtiden igår och hon blev glad av att bli hämtad så tidigt:) Så vi gick och satte oss på Espresso House i Vasa. Amanda försökte hinna med att komma och säga hej, men hon hann aldrig för hon hade ett arbete att skriva.
Jag och Matilda åt iallafall scones och paj och drack kall latte och juice. Mumsigt. När vi tyckte att vi var klara där gick vi hem en stund och jag försökte plugga medans Matilda spelade datorspel men det gick inte så bra.
Så jag tog med mig Matilda till Friskis&Svettis och tränade istället. Gud så skönt det var! Märks verkligen på min kropp att den saknar dem passen! Mer sånt från och med nu. Måste bara köpa nytt kort nästa vecka...

Sedan hade vi sällskap hem med mamma i vårsolen (trots att klockan var 6 så sken solen!) och vi mötte Lisa Janson och hennes mamma på vägen. När vi kom hem orkade mamma aldrig laga mat så istället blev det pizza. Dock orkade jag typ inte äta något för min mage var helt slutkörd efter passet:P

Sedan åkte jag hem till KG för att sova över här:) Vi kollade på Bedtime Stories, som var rolig och gullig, och sen gick vi och la oss. Nu har vi haft en mysig ,morgon och skall åka alldeles strax.

Vet inte riktigt hur det blir med våran filminspelning idag, men men:S

Pappa, Ann och Leon åker ju som sagt till Italien idag. Riktigt skönt för dem, det ska tydligen vara ganska så varmt där nu. Lite avundsjuk är jag allt, men samtidigt så får ju jag vara ensam hemma och ha lov. Plus att det tydligen ska bli rätt bra väder här hemma i Sverige över Påsk också:)

Aja nu måste jag borsta tänderna, bussen går om 20 min.

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0