3

Haha ja idag var det riktiga lektioner men haha, hur ansträngande var det? Inte alls, som vanligt...
När jag och Julia satt på våran första Svenska C lektion idag insåg vi hur fort trean kommer gå, det var på gränsen till jobbigt.
Vi har så mycket 50 poängskurser som gör att våren kommer bli relativt kort och lätt...förutom matten. Men något tufft måste man ha!

Och jag vill fortfarande att Ryanair ska börja flyga mellan GBG och Dublin igen! Det hade löst vad jag ska göra på höstlovet...jag orkar inte åka via Köpenhamn, känns så onödigt. Och egentligen skulle jag kunna åka till typ Skottland istället men jag har snöat in mig på mina rötter igen. Och dom finns ingen annanstans än på Irland (förutom Sverige då).
det hade varit mysigt...men jag vet ju inte heller vem jag ska få med mig? Min pojkvän verkar ju inte alls pepp..konstigt nog:S

Fia kanske kan tänka sig att åka med, men jag hade inte haft något emot att ha med fler. Jag vill dela allt det där trevliga Irländska med många av mina nära. Fast familjen kan få stanna hemma^^
Men men vi får väl se!



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0