Do I see a light?

Ja jag tror det...det kan vara en liten men betydelsefull vändning i min framtids vardag.

Som Johan på skolan uttryckte det så fint på Facebook; "Imorgon är första dagen på sista året"...hur underbart låter inte det?
Kanske inte om det skulle handlat om livet, men nu handlar det faktiskt bara om vårt sista år i skolan. Sen den 4e juni är det vi som står där i vitt och svart och skriker halsen av oss på ett flak och inte alls tänker på att imorgon är vii arbetslösa ungdomar! Men åh så härlig dag det kommer vara...

Men samtidigt, vi måste försöka njuta utav detta ynka år vi har kvar.
En bra början på det blir nog nästa vecka när så gott som alla treor på NTI.media ska åka till Rävholmen och typ umgås och göra film. Det kan nog bli bra...jag vill inte erkänna för någon annan av de som ska åka med att jag känner på mig att vi kommer ha massor av kul ihop under de fyra dagarna. Men som sagt jag ska inte förstöra det genom att "put it out there"!

God natt...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag ska inte med till rävholmen... JAG FYLLER JU 18!! :D Hehe ^^ men ni får det säkert roligt. Om inte folk gnäller på att bo i tält >.<

2009-08-24 @ 14:19:38
URL: http://aiilime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0