TRue


Nya serien True Blood börjar klockan 22 ikväll och då har jag bokat TV:n. Egentligen borde jag sova eftersom jag inte riktigt vant mig vid att gå upp i tid än men, det får gå ändå. Får tvinga upp mig själv^^
Jag hoppas på att den är bra, men jag vet också att jag inte kan följa en serie när den går på TV. Jag har så olika dagar varje vecka så det slutar alltid med att jag typ missar två avsnitt på rad.
Därför är det bra att ha en pojkvän som laddar ner (sshhh) serier så att vi kan se dem ihop när vi har tid:) Hela sommaren har ju våran älskling varit Entourage som är helt underbar! Nu har vi bitit tag i Heroes också, som jag totalt missade när den gick på TV. Futurama är det dags för efter det...:D

Själv när jag är ensam hemma (utan KG) så kollar jag också på Gossip Girl. Det är lite som en godispåse som man bara äter av när man är själv:)


Det får nog bli ett gossip girl avsnitt innan True Blood!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0