21:03 en Torsdag

Fy på mig. Jag som lovade mig själv (och lite KG) att inte köpa mer saker. Men! Det var iallafall billigt. Först köpte jag en likadan kjol som Elin i min klass har från Indiska (bilder får komma imorgon istället) för 99:- och en (enligt mig) mycket fin BH med matchande trosor till för 98:-
Jag är skitnöjd:D

Idag fick jag också äta min första semla för i år. Jag och KG köpte det på vägen hem och åt framför Simpsons:) Sedan lagade vi asgo middag dessutom, mästerkockar i must say! Nu har mitt älsk tyvärr åkt hem...MEN! Denna helgen får vi äntligen sova ihop igen<3 snacka om att jag kommer ligga i sängen många timmar!

Imorgon har vi engelskaredovisning plus att vi har matteläxa...dock har jag bara gjort halva matten. Alltså 2 tal!! oerhört redig känner jag mig. NOT!

snart läggdags tack gode gud!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0