God Dagens

Jag tog en rejäl sovmorgon idag, kände verkligen inte för att gå upp, plus att vi ändå bara har en lektion innan lunch. Så jag tog det lugnt åkte hem till mamma och nu ska jag snart gå till skolan. Det är idrott idag och egentligen så orkar jag inte vara med men jag borde verkligen. Så jag ska vara där en stund iaf:)
Ikväll ska jag passa min syster, mysigt!

Imorgon hoppas jag på träning med Susanna innan skolan börjar:D Hurtigast är vi! Nej men det behövs och det är ju kul att träna så:) Sedan på eftermiddagen ska vi försöka få bokat en intervju med en hemlös som jobbar för Faktum. Det blir probably riktigt kul!:D

Om hon inte säger ja blir jag sur!

Jag i Fredags:

Idag:

Tröjan<3:

Snyggaste Mamma Lena!:


bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0