Grattis Anna

Anna Berndtsson fyller 17 idag:D Grattis!

Just nu sitter jag med ett riktigt I-landsproblem....men det ger mig faktiskt magkatarr så jag måste få klaga.
Mamma, Magnus och Matilda ska åka till Sydafrika i höst. Och självklart vill dom ha med mig. Jag kommer missa en del i skolan på två veckor (en är iof höstlovet) men det är jag beredd att offra. Dock tycker jag (löjlig som jag är) att det är jobbigt att vara borta från Sverige och framför allt, KG. Det var nog jobbigt för oss båda när jag var borta i Italien i 10 dagar.
Så jag får panik och ångest! Pallar inte!

Döda Ilandsproblem!

Kommentarer
Postat av: Emilia

HUR KAN DU ENS FUNDERA PÅ ATT TACKA NEJ!? :O

dessutom är det ju i höst, ni kanske har vant er lite mer vid varann då ^^ McManus, du KAN inte tacka nej!!

2009-01-31 @ 10:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0