hejhej

Denna helgen men även veckan har varit lång och innehållit en massa bra saker, men också en del (som vanligt) dåliga saker. Jag har gått på filmfestivalen, gått i skolan, träffat mamma och Karin en massa, festat, bråkat med familj och mått illa. Jag tror absolut inte att denna veckan kommer bli bättre....jag har mer att göra i skolan och mer att tänka på. Men förhoppningsvis kan jag få lite råd av Jörrel på tisdag. Jörrel är en ängel för er som inte vet.
Veckan har dock varit fylld med kärlek i alla dess former. Jag och mamma har kommit varandra närmre, KG<3 och jag älskar varandra precis som vanligt och Jobson har fått ge och ta kärlek lite extra med mig denna veckan. 
Hoppas att ni som läser har haft en mer eller mindre bra vecka ni med:)

Igår hade vi riktigt kul, fest hos VG. Tyvärr var inte Lina med:( Men fia, moa, emilia, KG, 2m med mera var där och vi hade det riktigt trevligt. Jag mådde dock inte tillräckligt bra imorse för att kunna gå och se MILK men men:(

Jag vill verkligen inte gå till skolan denna veckan, jag har ingen kraft/ork och jag har heller ingen LUST!
Jag vill ligga hemma, kolla på fillm, dricka te och prata med någon...typ KG! Vad skulle jag göra utan den människan? Allvarligt det är helt sjukt hur bra han är på att finnas vid rätt tid och tillfälle. KMGC kram på dig KG:)

Jag och KG hade en ganska slapp dag idag med tanke på att fredag och lördag hade varit ganska så händelserika. Och vi hade bestämt att denna helgen så skulle vi gå till graven. Så vi tog lilla (stora) Alfons och gick till Lundby Gamla Kyrka där Jerker är<3 Graven är jättefin och enkel...precis som Jerker.
 
kanske lägger in fler bilder strax...bdb funkar ju inte-.-
bye!

Kommentarer
Postat av: Moa

helgen var superkul, hoppas det blir fler sånna :) ni får komma ner till lyset också, tycker jag!

2009-01-26 @ 14:12:31
URL: http://knarkspark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0