Jag vet att det är sent...

...men jag har sovmorgon imorgon faktiskt!:P
Sitter här och myser i min finfina kimono som jag fick i julklapp av min man<3

Idag har jag fått en massa gjort, så duktig känner jag mig!
Först på väg till skolan så träffade jag min gamla handbollskompis Pernilla på spårvagnen, mycket trevligt.
Sedan bråkade jag med några andra FN-delegater i skolan, haha vi är överdrivet serious och alla tar typ allt personligt.

Sedan åkte vi skridskor med hela klassen, vilket var kul eftersom alla verkade ha kul:)
Efter det gick jag och Suss och åt sen gick vi och tränade. Körde slut mig totalt idag, känns jättebra!:D
När vi kom ut från Fysiken så inser Suss att hon inte kommer hem så efter många om och men åkte vi hem till mig med mellanladning på Frölunda Torg. Sedan myste vi hos mig en stund:) Och nu så sover Suss hos 2m:D

Som sagt så sitter jag här och myser ensam...saknar min pojkvän:( han hade tänkt på mig massa idag och ville sova med mig sa han i telefon för en timma sen. Har inte kunnat sluta sakna hans famn sen dess, men imorgon får  jag krama på honom!<3

Mamma har opererats men har massa ont, ska hälsa på henne så hon blir glad imorgon:)

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0