@ KG:s

Sitter hos KG och väntar på att vi ska börja vårat mys med "The Green Mile", chips och Cola. Blir en bra kväll:)
Igår var vi hos 2m, jag drack inget vilket var skönt. Speciellt med facit i hand på vad kvällen hade att erbjuda. Nämligen bråk med pojkvän, stenade oinbjudna (eller ah inbjudna av en ince nykter Julian) gäster och tjafs om sängplats. Istället fick jag, när allt var löst med KG, ligga och mysa i en 120 säng med KG och sedan sova gott.
Btw min älskling förlåt för igår!<3

Jag och Suss har ju kommit på att vi tycker det är tråkigt med fester utan uppklädda glada människor och middag. Alltså inte bara "KRÖK". Det ska ju ändå vara mer än fyllan på en fest tycker jag. Därför tänkte jag och Suss själva ha en fest/middag för våra gemensamma och icke gemensamma vänner, för att få träffa nya människor. Jag ser redan fram emot det trots att det bara är lösa planer!:D

Jag har fortfarande inte lyckats få kort på mina nya kläder:( men det kommer när det kommer. Och eftersom jag inte hittar guldjackan från Gina Tricot så har söta Rosanna sagt att hon köper den åt mig och skickar den )från stockholm alltså). Hoppas hon verkligen gör det!:D

Jag vill bo hos min mor ALLA vardagar ju!

bye!:)
tycker om min pojkvän! och suss!

Kommentarer
Postat av: felicia

värst vad du går i vågor.

2009-01-17 @ 21:04:25
Postat av: rosanna

klart jag gör det sötnos!:)

2009-01-18 @ 17:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0