Kväll

Ja asså idag har varit den slappaste dagen på länge. Blev självklart ingen träning idag heller haha^^
Ser fram emot helgen, blir nog relativt lugn helg. "familjen babajou", Zack, filmmys med boyfriend och annat mysigt:)
Sen hoppas vi ju självklart på en fest imorgon också!:D

Vi skulle ju som sagt bara jobba FN i skolan idag men det blev ju ingenting med det ändå. Man bara satt och slappa, så jag och suss gick runt i haga och sen drog vi till Backaplan.
Sedan har jag haft en grymt mysig eftermiddag med KG:) Och med rejält damp från hans systers sida!

Jag köpte nagellack, svart sådant. Så nu ska jag klippa av mina långa franska manikyr naglar och ha snygga trendiga korta svarta istället:) grymt skönt!

Hör av mig sen eller imorgon!

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0