Magnus Uggla

Magnus Uggla får mig alltid glad!

Ja nu är det dags igen för en av mina korta men oerhört värda bloggperioder.
Jag gör en massa nu för tiden...stickar, tränar (nyligen påbörjat iof. haha), går i skolan med min babe datorn. Umgås mer med Suss än någonsin...och vi är likare än jag någonsin trodde!

Jag är lite stressad för att skolan inte gett oss så mycket att göra än, men man vet ändå att det kommer och man får ont i magen! Ja ja man får leka lite MVG fram tills sommarlovet och sen är man fri!

Ja och han den där KG som jag tycker om lite extra mycket finns kvar i mitt liv, men det kommer han alltid vara så:)

Vi har fått ballt lås till toan hos mamma, som lyser rött när det är upptaget! Kolla!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0