Skolan

Jag vet att jag sa att jag skulle skriva mer igår men....
När jag kom hem till KG lagade vi middag åt och sen deckade vi (väldans mysigt)i hans säng och sov i över en timme.
Det var som en mardröm att sen behöva gå upp och åka hem från mitt gos!
Såklar när jag kom hem var jag superpigg och hjälpte Magnus med att plocka ihop allt till granen och sen städa hela köket som såg ut som jag vet inte vad! Sen kunde jag inte sova förens typ 12 och innan dess låg jag och tänkte på hur det skulle vara när jag födde mitt första barn (Milton) ^^.

Och jag drömde det sjukaste, att jag och värsta fjortisen här på NTI och jag uppträdde för en sjukt stor publik, men jag kunde ju självklart inte sjunga! Haha lyckat. Jag som ville drömma om något gulligt:P

Nej nu ska jag ha Rörlig Bild och snacka med Faktum:/

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0