Skolan

FN är nog det enda vi jobbar med just nu i skolan. Och jag gillar det INTE! Jag har tröttnat och vill bara ha rollspelet överstökat. Jag längtar till lovet som f a n nu. Blekinge några dagar på lovet med KG, Zack, Maria, Anders, Lipton och Lisa:) Längtar massor redan.

Är lite nervös för att åka hem till pappa idag, vet inte hur det ska gå, men men det märker vi.
Först blir det promenad med KG och Zack iallafall:D Idag har jag noll fantasi till vad jag ska skriva...

Förhoppningsvis så blir det andmatning hos Portalen idag^^ Om jag inte måste springa till gina tricot för att köpa en tröja som jag ska ha på FN rollspelet!
Vet dock inte vilken färg, hjälp någon?


bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0