Skooola

Sitter i skolan och skriver på min "enskilda analys av Storbritannien som varumärke", fy faan va kul. NOT!
Men jag är klar snart och kan skicka in den...i sista sekund som vanligt. Nu har jag bara en halv miljon saker till inför FN-rollspelet.
Idag skulle jag och KG ha dratt till UM men så blev det inte, framflyttat till torsdag istället. Men jag har ändå massa saker jag ska göra idag. Träna, åka skridskor (och förhoppningsvis inte bryta handleden som min mamma gjorde igår). Sedan ska jag hem och snacka allvar med min far!

Snart kommer Suss till skolan, tack gode gud för det.

Jag saknar min Morfar och tänker ringa honom idag!

Jag tycker synd om min mamma som ska opereras idag:(

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0