Söndag

Vaknade med en grymt gosig KG idag igen, alltid lika underbart!<3
Vi vaknade sent, käkade en lugn frukost och sen ringde 2 to the meter och ville leka, så vi gick till Hj Brantingsplatsen och tog buss/spårvagn till Flatås för att besöka vår vän. Hos 2m åt vi nudlar, lyssnade på musik, åt popcorn, skrattade och hade armbrytning:D Sedan åkte jag och KG hem, var och en till sitt. Har ätit sjukt god middag och sitter nu och kramar ut de sista dropparna av helgen. 

Ush jag måste berätta, Magnus ringde förut och berättade att när min mamma och syster hade åkt skridskor idag så ramlade mamma. Hon bröt höger(så jävla typiskt) handled och ska opereras imorgon. De ska operera in en slags platta som ska hålla allt på plats i ett år. Stackars mamma<3

Imorgon är det skola igen, ska åka skridskor, gå till UM och träna med Suss:) 
skriver imorgon igen, har jag tur så kan jag skriva i skolan!:D

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0