Tisdag Kväll

Nu är jag hemma ifrån KG, saknar min gos redan!:( Idag har varit en riktigt go dag måste jag säga. Började med att jag gick till Jörrel, vilket var välbehövt efter en lång tids uppehåll! På vägen där ifrån stötte jag på Farmor Jobson, mycket trevligt:)
Efter det träffade jag Suss och vi åt lunch på "pita", nyttigt och gott! Sedan åkte vi till skolan skrev lite frågor inför våran intervju nästa vecka och sen ut på stan. Vi hade en del timmar att slå hål på och var sugna på shopping. Jag fick köpt kjolen i rätt storlek, ett linne att ha till och islatte, mums!
När jag skulle möta upp KG stötte jag på både Bella och Sara Sköld. Sedan fick jag äntligen träffa min goding. Vi åkte hem, lagade asgo middag och myste och kollade på Planet Earth. I was in heaven!
Sedan fick jag åka hem och nu måste jag sova. Har engelskaprov imorgon som jag och antagligen ingen annan heller har pluggat till. För jävla typiskt våran klass^^

Aja imorgon är det lång skoldag och jag hoppas på en träning med PH och mys med K to the G:)
 bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0